• plavbybohemia@gmail.com
plavbybohemia@gmail.com
Výletná loď Bohemia
  • ÚVOD
  • SLOVENSKÉ NAVALIS 2022
  • KONTAKT

Kde nás nájdete

Výletná loď Bohemia
Nad prístavom č. 1
094 02 Kvakovce

Naplánovať trasu
  • plavbybohemia@gmail.com

Informácie

  • Pomocník
  • Online predaj vstupeniek
  • Doručenie vstupeniek
  • Nastavenia cookies

Pre návštevníkov

Harmonogram plavieb je zverejňovaný priebežne podľa záujmu a počasia.

Kde nás nájdete

Výletná loď Bohemia
Nad prístavom č. 1
094 02 Kvakovce

Naplánovať trasu
  • plavbybohemia@gmail.com

Informácie

  • Pomocník
  • Online predaj vstupeniek
  • Doručenie vstupeniek

Pre návštevníkov

Harmonogram plavieb je zverejňovaný priebežne podľa záujmu a počasia.

  • Pomocník
  • Online predaj vstupeniek
  • Doručenie vstupeniek

V prípade problémov so vstupenkami

Pozrite sa, či riešenie na Váš problém nenájdete v zozname najčastejších problémov:

Chcel by som stornovať vstupenku

S Vašou požiadavkou sa prosím obráťte priamo na nás na pokladni alebo na: plavbybohemia@gmail.com . Podmienky storna vstupeniek nájdete aj vo všeobecných obchodných podmienkách.

Chcel by som vymeniť vstupenku za iné predstavenie/čas/deň/mesto

S Vašou požiadavkou sa prosím obráťte priamo na nás na pokladni alebo na: plavbybohemia@gmail.com . Podmienky storna vstupeniek nájdete aj vo všeobecných obchodných podmienkách.

Chcel by som vymeniť zakúpené miesta za iné

S Vašou požiadavkou sa prosím obráťte priamo na nás na pokladni alebo na: plavbybohemia@gmail.com . Podmienky storna vstupeniek nájdete aj vo všeobecných obchodných podmienkách.

Je potrebné vstupenky vytlačiť?

Ak v e-mailovej správe, ktorú ste obdržali spolu so vstupenkami, nie je uvedené inak, tak vstupenky nie je potrebné vytlačiť a postačí, ak sa pri vstupe do sály preukážete mobilným telefónom so stiahnutými vstupenkami s čitateľným čiarovým kódom.

Ďakujeme, že šetríte životné prostredie a netlačíte elektronické vstupenky.

Pri platbe bankovým prevodom nemám k dispozícii tlačidlo mojej banky

Žiadny problém. Vstupenky je možné uhradiť cez internetové bankovníctvo tých bánk, ktoré máte v ponuke pri platbe. V prípade, že sa tam Vaša banka nenachádza, použite prosím možnosť Platba kartou. Ide o štandardnú platbu kartou a je možné zaplatiť všetkými uvedenými typmi kariet.

Pri platbe som omylom zrušil nákup a vybrané miesta zostali obsadené

Ak ešte platba nebola zrealizovaná (napr. ste zrušili nákup pred platbou a pod.) a Vami zvolené sedadlá sú ešte obsadené, prosím zopakujte nákup neskôr. Vami obsadené miesta budú uvoľnené do predaja do 30 minút od Vášho neúspešného pokusu o nákup.

Vstupenky nemám rezervované - V prípade, že dané vstupenky nemáte rezervované a o predstavenie je veľký záujem a očakáva sa skoré vypredanie predstavenia, odporúčame Vám nečakať a zakúpiť si iné miesta.

Vstupenky mám rezervované - V prípade, že dané vstupenky máte rezervované, zopakujte prosím platbu po uplynutí 30 minút.

Pri platbe som zistil, že moja banka má technickú odstávku, avšak vybrané miesta zostali obsadené

Ak ešte platba nebola zrealizovaná (banka má technickú odstávku a pod.) a Vami zvolené sedadlá sú ešte obsadené, prosím zopakujte nákup neskôr. Vami obsadené miesta budú uvoľnené do predaja do 30 minút od Vášho neúspešného pokusu o nákup.

Vstupenky nemám rezervované - V prípade, že dané vstupenky nemáte rezervované a o predstavenie je veľký záujem a očakáva sa skoré vypredanie predstavenia, odporúčame Vám nečakať a zakúpiť si iné miesta.

Vstupenky mám rezervované - V prípade, že dané vstupenky máte rezervované, zopakujte prosím platbu po uplynutí 30 minút.

Využite platbu kartou - V prípade, že technická odstávka banky bude trvať dlhšiu dobu, môžete pri nákupe využiť Platbu kartou.

Podľa platobnej brány GoPay moja platba vypršala, no napriek tomu mi boli finančné prostriedky stiahnuté z bankového účtu

Pri platbách máme s bankami nastavený a dohodnutý časový limit na spracovanie platby 25 minút. Za tento čas musí banka platbu overiť, spracovať a zaslať nám potvrdenie o zrealizovanej platbe.

Vo Vašom prípade však banka platbu nezrealizovala v tomto limite. Preto boli Vami obsadené miesta uvoľnené do ďalšieho predaja a nákup vstupeniek je potrebné zopakovať.

Vrátenie finančných prostriedkov - V prípade, že Vám boli finančné prostriedky stiahnuté z Vášho bankového účtu, do 3 pracovných dní od platby Vám budú peniaze automaticky vrátené na Váš účet.

Vstupenky nemám rezervované - V prípade, že dané vstupenky nemáte rezervované a o predstavenie je veľký záujem a očakáva sa skoré vypredanie predstavenia, odporúčame Vám zakúpiť si iné miesta a použiť priamo platbu kartou namiesto bankového prevodu.

Vstupenky mám rezervované - V prípade, že dané vstupenky máte rezervované, zopakujte prosím platbu po uplynutí 30 minút.

Ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie a nepríjemnosti, avšak správanie bánk a ich prípadné technické odstávky nevieme ovplyvniť.

Pri nákupe vstupeniek som omylom zadal nesprávny e-mail

Opätovné zaslanie vstupeniek - Zašlite nám Variabilný symbol alebo ID platby na e-mailovú adresu podpora@ticketware.sk a my Vám vstupenky opätovne zašleme.

Nedostatok času do začiatku predstavenia - V prípade, že je do začiatku predstavenia už málo času, nahláste v pokladni Variabilný symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydajú klasické papierové vstupenky.

Podľa platobnej brány GoPay moja platba prebehla úspešne, avšak vstupenky mi neboli doručené na moju e-mailovú adresu

E-mail so vstupenkami sa môže nachádzať v rôznych priečinkoch - Skontrolujte si prosím všetky priečinky doručenej pošty, vrátane Spamu, Nevyžiadanej pošty, Reklamy, Sociálnych sietí a pod.

Plná e-mailová schránka - Overte si prosím, či nemáte plnú poštovú schránku, čo bráni prijatiu e-mailu so vstupenkami. Po uvoľnení preplnenej poštovej schránky Vám systém automaticky odošle vstupenky ešte raz.

Nesprávna e-mailová adresa - V prípade, že ste neobdržali vstupenky, je možné, že ste pri nákupe vstupeniek omylom zadali nesprávnu e-mailovú adresu. V takomto prípade nám zašlite Variabilný symbol alebo ID platby na e-mailovú adresu podpora@ticketware.sk a my Vám vstupenky opätovne zašleme.

Nedostatok času do začiatku predstavenia - V prípade, že je do začiatku predstavenia už málo času, nahláste v pokladni Variabilný symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydajú klasické papierové vstupenky.

Omylom som vymazal e-mailovú správu so vstupenkami

Opätovné zaslanie vstupeniek - Zašlite nám Variabilný symbol alebo ID platby na e-mailovú adresu podpora@ticketware.sk a my Vám vstupenky opätovne zašleme.

Nedostatok času do začiatku predstavenia - V prípade, že je do začiatku predstavenia už málo času, nahláste v pokladni Variabilný symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydajú klasické papierové vstupenky.

Nenašli ste odpoveď? Kontaktujte prosím našu technickú podporu e-mailom na podpora@ticketware.sk

  • Pomocník
  • Online predaj vstupeniek
  • Doručenie vstupeniek
Online predaj

Ak aj vy patríte k tým, ktorí si vstupenky na predstavenia radi kupujú dopredu, odporúčame vám využiť možnosť nákupu vstupeniek na našom webe.

Zabezpečiť si vstupenky online dopredu má svoje výhody

  • nakúpite komfortne z domu
  • máte isté miesto na sedenie
  • vyhnete sa prípadným radám na pokladni
  • na film nemusíte chodiť s časovým predstihom, stačí tesne pred premietaním
  • v prípade väčšej skupiny máte istotu, že budete sedieť pri sebe
  • vstupenky nemusíte tlačiť, šetríte životné prostredie
  • máte ich vo svojom e-maili, takže v prípade, že sa vám zmení program, viete vstupenku preposlať niekomu inému

MailTicket

MailTicket - vstupenka vždy po ruke!

  • vstupenka je vám doručená na e-mail cez službu mailTicket
  • služba je zadarmo
  • keďže je vstupenka vo vašom e-maili, nehrozí, že by ste ju stratili :-)
  • nepotrebujete aplikáciu
  • Pomocník
  • Online predaj vstupeniek
  • Doručenie vstupeniek
MailTicket

Zakúpte vstupenku online, s doručením do mobilu

Na našej webstránke máte možnosť zakúpiť vstupenku cez internet a okamžite ju zaplatiť platobnou kartou alebo prevodom. Nie je nutná tlač vstupeniek. Stačí, ak na vstupe do sály ukážete na svojom mobile e-mail so vstupenkou.

  • okamžité a bezpečné zaplatenie vstupeniek
  • vstupenky sú hneď doručené a máte isté svoje miesta
  • vstupenku v e-maili nie je nutné tlačiť
  • obsluhe ukážete iba čiarové kódy v e-maili
MailTicket
  • Pomocník
  • Online predaj vstupeniek
  • Doručenie vstupeniek
Budícheck

Aplikácia BudíCheck

  • nájdeš v nej program do vybraných kín, divadiel a kultúrnych inštitúcií
  • môžeš si nastaviť sledovanie obľúbených podujatí a prevádzok
  • nakupuješ vstupenky online, rýchlo a jednoducho bez zbytočného čakania v rade
  • vstupenky zakúpené online máš priamo v mobile
  • online vstupenku môžeš darovať svojmu známemu
  • na začiatok podujatia zakúpeného cez BudíCheck ťa upozornia pripomienky
  • vieš sledovať históriu navštívených podujatí
  • máš možnosť ohodnotiť podujatie či miesto konania akcie alebo si hodnotenia pozrieť
Teraz na Google Play
Budícheck
  • Pomocník
  • Online predaj vstupeniek
  • Doručenie vstupeniek
Darčekové karty

Darujte svojim blízkym zážitok

Máme pre vás perfektný tip na darček! Naše darčekové karty majú prednabitý kredit, ktorý je možné využiť na návštevu našich predstavení.

Plastová darčeková karta je zabalená v peknom obale a jej poslaním je niekoho potešiť. Na výber máte z viacerých farebných a tematických motívov, ktoré môžete skombinovať podľa seba.

Určené:

  • na Vianoce, narodeniny, alebo akýkoľvek sviatok či udalosť
  • univerzálny darček pre mladých aj starších, ktorým neviete čo kúpiť
  • pre rodičov, ktorí nechcú deťom dávať peniaze
  • vhodné aj pre firmy a ich zamestnancov

Zabudnite na pyžamá, papuče alebo kozmetiku! Darujte svojim milovaným niečo originálne, venujte im zážitok.

Zakúpte v našej pokladni.

OBEC KVAKOVCE

Domašská č. 97/1, 094 02 Kvakovce, IČO: 00332518 Evidenčné číslo licencie: 0095.

Prepravný poriadok

Tento prepravný poriadok upravuje podmienky plavby na lodi Bohemia v rámci prepravy osôb na vodnej nádrži Domaša.

Platobné podmienky

Cestovne lístky je možné zakúpiť

  1. Osobne v predajnom stánku, ktorý sa nachádza v rekreačnej oblasti Domaša Dobrá na ulici Ku prístavu pod hotelom Garden. .
  2. Online na www.plavbydomasa.sk
  3. Rezervácia lístkov nie je možná.

Cestovný lístok

  1. Cestovný lístok je možné použiť len na plavbu, na ktorú bol vystavený.
  2. Cestujúci je povinný mať pri sebe cestovný lístok po celý čas plavby až do opustenia prístaviska.
  3. Ak sa cestujúci nemôže preukázať platným cestovným lístkom, zaplatí cestovné podľa cenníka plus pokutu vo výške plného cestovného.
  4. Kúpou cestovného lístka cestujúci súhlasí so všeobecnými obchodnými a prepravnými podmienkami.

Cena lístkov

Dospelí

6,- EUR

Deti do 3 rokov

Zadarmo

Deti od 3 do 15 rokov

3,- EUR

Študenti s kartou ISIC

4,- EUR

Dôchodcovia a ZŤP

4,- EUR

Deti zamestnancov ŽSSK (preukaz železničiara)

Zadarmo

 

Storno podmienky

  1. Cestujúci má právo na storno cestovného lístka iba v prípadoch uvedených v odseku „zrušenia plavby“

Preprava

  1. Batožina: cestujúci má právo zobrať si so sebou ľahko prenosné veci, ak tomu nebránia osobitné predpisy a ak tieto veci nemôžu poškodiť plavidlo či jeho zariadenie, alebo ohroziť ostatných cestujúcich

 

  1. Zvieratá: Preprava psov je zakázaná s výnimkou vodiaceho psa pre nevidiacich.

 

 

  1. Cestujúci so zníženou pohyblivosťou: cestujúci so zníženou pohyblivosťou sú prepravovaní za rovnakých podmienok ako ostatní cestujúci. V prípade potreby osobitnej starostlivosti o osoby so zníženou pohyblivosťou pri nástupe, či výstupe z lode, prosím informujte posádku lode pred nástupom na loď.

Pobyt a bezpečnosť na lodi

  1. Nástup na loď začína 15 minút pred plánovaným odchodom lode a končí súčasne s plánovaným odchodom lode. Po uplynutí limitu uvedeného vyššie cestujúci stratí nárok na lodnú prepravu bez akéhokoľvek nároku na refundáciu cestovného alebo zmenu rezervácie.

 

  1. Cestujúci má nárok na voľný výber miesta. Rezervácia sedadiel nie je možná.

 

  1. Cestujúci je povinný rešpektovať pokyny a príkazy členov posádky plavidla, ktoré smerujú k zaisteniu jeho bezpečnosti a bezpečnosti ostatných cestujúcich alebo bezpečnosti a plynulosti prevádzky plavidla.

 

  1. Kapitán je oprávnený vylúčiť z prepravy osoby, ktoré sú pod vplyvom alkoholu a iných omamných látok alebo svojim správaním budia verejné pohoršenie, môžu ohroziť poriadok, majetok nachádzajúci sa na palube lode alebo život a zdravie cestujúcich a členov lodnej posádky.

 

Zrušenie plavby

  1. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zrušiť plánovanú plavbu v nasledujúcich prípadoch:

a)      Počet predaných lístkov na konkrétnu plavbu nepresiahne počet 10 ks

b)      V prípade zlého počasia a poveternostných podmienok

 

  1. V prípade zrušenia plavby prevádzkovateľom má zákazník právo na storno zakúpených lístkov a 100 % finančnú náhradu.

 

  1. O storno zakúpených lístkov môže zákazník požiadať v stánku na predaj lístkov ktorý je umiestnený v rekreačnom stredisku Domaša dobrá nad prístavom.

 

Hradenie škôd spôsobených dopravcovi

  1. Cestujúci, ktorý spôsobí škodu, je povinný túto škodu nahradiť v plnom rozsahu.

Poistenie

 

  1. Dopravca má uzatvorené zmluvné poistenie zákonnej zodpovednosti.

 

 

Obec Kvakovce nie je platcom DPH. Obec Kvakovce si vyhradzuje právo na zmenu cien, termínov a programov, vzhľadom na fakty, ktoré neboli v čase uzávierky Lodného cestovného poriadku!

 

V Kvakovciach, 31.7.2019



VYHLÁSENIE POSKYTOVATEĽA PLATOBNEJ SLUŽBY

Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@cinemaware.eu, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o. (ďalej len “GoPay”), sídlo Planá 67, 370 01 České Budějovice, Česká Republika, IČ: 26046768. Obchodníkom/príjemcom platieb pre GoPay je spoločnosť NewVision Money s.r.o., so sídlom Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno, IČO: 08693242, Česká republika, e-mail: podpora@cinemaware.eu, tel.: +421 948 842538, ktorá zabezpečuje príjem, vyúčtovanie a zasielanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).

GoPay poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na GoPay prostredníctvom telefonickej linky +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese gopay@gopay.cz, či písomne na adresu sídla.

Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od GoPay.

Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.

Kliknutím na tlačidlo: “Pokračovať” potvrdzuje Platiteľ súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzky. Pokračovaním v platbe dáva taktiež prevádzkovateľovi systému súhlas so spracovaním zadaných kontaktných údajov, a to až do doby písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kontaktné údaje, ktoré Platiteľ uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre potreby prevádzkovateľa systému a nebudú poskytnuté iným subjektom s výnimkou spracovávateľov platieb a prevádzky, v ktorej si platiteľ kupuje vybranú službu alebo produkt..

Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.


Skontrolujte si prosím zadanú e-mailovú adresu. Na zadaný e-mail môžu byť zaslané objednané a uhradené vstupenky alebo e-mailová správa potrebná k vyzdvihnutiu vstupeniek v pokladni prevádzky. Na nesprávne zadaný e-mail nie je možné uplatňovať si reklamáciu.

© 2011 – 2023 Obec Kvakovce & Ticketware SE Všeobecné obchodné podmienky | Mapa stránok
Výletná loď Bohemia používa
softvér na predaj vstupeniek Ticketware